Tercari Cari Pembuat / Pembekal kambing Perap Yang Murah , Sedap , Enak Dan Lazat ?

KOS JIMAT , MASA JIMAT , TENAGA PUN JIMAT , UNTUNG MELIPAT !

JOM JUAL KAMBING PERAP !

lamb-shoulder

Berita baik buat anda yang sedang mencari pembekal kambing perap yang murah, sedap enak dan lazat !   

Kini anda juga mampu membuat bisnes kambing Perap tanpa anda perlu buat rempah sendiri yang belum tentu konsisten sama rasanya dan lagi leceh , tanpa anda perlu berhempas pulas menguruskan pemprosesan pemotongan daging kambing seperti diatas A-Z !

Best kan ? ringan beban tu , NOW dah dipermudahkan dah 🙂

DONT WORRY , Serahkan sahaja kepada saya

Biar saya bantu anda kerana saya berpengalaman menguruskan stok stok pelanggan pelanggan saya hampir 3 tahun dengan membuat kambing perap ini A-Z dan seterusnya menghantar stok terus kedepan rumah sehingga kini

Mahukah anda berusaha meningkatkan ekonomi anda sendiri demi diri anda sendiri bersama famili tersayang disertakan dengan komited seperti mereka dibawah ?

screenshot_2016-11-04-02-34-29-1

screenshot_2016-11-04-02-33-28

screenshot_2016-11-04-02-33-13

screenshot_2016-11-04-02-30-11

screenshot_2016-11-04-02-29-37

screenshot_2016-11-04-02-28-25

screenshot_2016-11-04-02-26-28

screenshot_2016-11-04-02-26-17

screenshot_2016-11-04-02-24-29

screenshot_2016-11-04-02-23-38

screenshot_2016-11-04-02-20-31

Okeh okeh cukuplah tu , kalau upload banyak banyak transaksi ni , sampai esok cerita ni tak habis kan , hehe , apa yang PENTING ialah saya mahu tunjukkan kepada anda yang saya mampu uruskannya secara HOMEMADE untuk anda yang PALING PENTING DASHAT sekali ialah kepercayaan anda kepada diri saya , itu saya letakkan NO 1 kepada diri saya sendiri

Apa yang anda bakal dibekalkan ? kambing perap yang bagaimana ? berat berapa pula ? bentuk packaging nya pula camana ? sedap ke ni ? Dan macam macam soalan lagi yang bermain kat minda tu kan ?

 

Orait orait.. saya intro dulu k

 

unnamed (2)

 

Untuk pengetahuan anda , saya hanya FOKUS buat kambing Perap seperti diatas ini sahaja dengan anggaran berat sepeket 220 gram – 240 gram untuk diagihkan kepada permborong kecil seperti anda

4 SEBAB kenapa saya FOKUS pek kecik comel berat 220 – 240 gram ?

1-Mampu dimiliki oleh semua penggemar kambing

2-Lebih Murah Berbanding Pesaing

3-Beli 1 peket kompem rasa tak puas sebab nak wujudkan repeat order yang tinggi dan resultnya ? daripada rasa 1 pek terus beli 20 pek , PROVEN kan ?

screenshot_2016-11-04-02-30-32

4-Yang PENTING Sedap Tanpa bau Hapak hamis hanyir hacim

Baik , saya tak nak cerita panjang panjang lebar kat sini , saya tahu anda tak sabar nak tahu info selanjutnya kan ?

KLIK SINI untuk dapatkan Kambing Perap dengan HARGA SPESEL , anda boleh jualnya dengan mudah sambil raih keuntungan yang TINGGI

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *