Tercari Cari Pembuat / Pembekal kambing Perap Yang Sedap , Enak Dan Lazat Tanpa Bau Hamis?

KOS JIMAT , MASA JIMAT , TENAGA PUN JIMAT , UNTUNG MELIPAT DENGAN MENJUAL KAMBING PERAP !

lamb-shoulder

Berita baik buat anda yang sedang mencari pembekal kambing perap yang sedap enak dan lazat tanpa Bau Hamis!   

Kini anda juga mampu membuat bisnes kambing Perap tanpa anda perlu buat rempah sendiri yang belum tentu konsisten sama rasanya dan lagi leceh , tanpa anda perlu berhempas pulas menguruskan pemprosesan pemotongan daging kambing seperti diatas A-Z !

Best kan ? ringan beban tu , NOW dah dipermudahkan dah 🙂

DONT WORRY , Serahkan sahaja kepada saya

Biar saya bantu anda kerana saya berpengalaman menguruskan stok stok pelanggan pelanggan saya hampir 4 tahun dengan membuat  kambing perap ini A-Z dan seterusnya menghantar stok terus kedepan rumah anda .

Mahukah anda berusaha meningkatkan ekonomi anda sendiri demi diri anda sendiri bersama famili tersayang disertakan dengan komited seperti mereka dibawah ?

screenshot_2016-11-04-02-34-29-1

screenshot_2016-11-04-02-33-28

screenshot_2016-11-04-02-33-13

screenshot_2016-11-04-02-30-11

screenshot_2016-11-04-02-29-37

screenshot_2016-11-04-02-28-25

screenshot_2016-11-04-02-26-28

screenshot_2016-11-04-02-26-17

screenshot_2016-11-04-02-24-29

screenshot_2016-11-04-02-23-38

screenshot_2016-11-04-02-20-31

Okeh okeh cukuplah tu , kalau upload banyak banyak transaksi ni , sampai esok cerita ni tak habis kan , hehe , apa yang PENTING ialah saya mahu tunjukkan kepada anda yang saya mampu uruskannya secara HOMEMADE untuk anda yang PALING PENTING DASHAT sekali ialah kepercayaan anda kepada diri saya , itu saya letakkan NO 1 kepada diri saya sendiri

Apa yang anda bakal dibekalkan ? kambing perap yang bagaimana ? berat berapa pula ? bentuk packaging nya pula camana ? sedap ke ni ? Dan macam macam soalan lagi yang bermain kat minda tu kan ?

 

Orait orait.. saya intro dulu k

 

Packaging Lama

 

Packaging Baru

 

Untuk pengetahuan anda , saya hanya FOKUS membuat kambing Perap seperti diatas ini sahaja dengan anggaran berat sepeket 220 gram – 240 gram untuk diagihkan kepada pemborong kecil seperti anda

4 SEBAB kenapa saya FOKUS pek kecik comel berat 220 – 240 gram ?

1-Mampu dimiliki oleh semua penggemar kambing

2-Lebih Murah Berbanding Pesaing

3-Beli 1 peket kompem rasa tak puas sebab nak wujudkan repeat order yang tinggi dan resultnya ? daripada rasa 1 pek terus beli 20 pek , PROVEN kan ?

screenshot_2016-11-04-02-30-32

 

4-Yang PENTING Sedap Tanpa bau Hapak hamis hanyir hacim

Baik , saya tak nak cerita panjang panjang lebar kat sini , saya tahu anda tak sabar nak tahu info selanjutnya kan ?

 

KLIK SINI untuk dapatkan Kambing Perap dengan HARGA SPESEL , anda boleh jualnya dengan mudah sambil raih keuntungan yang TINGGI

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *